HOUSE PRO Płyn do mycia kabin 1L
Opis
Płyn do mycia kabin 1L
Charakterystyka:
Płyn do mycia kabin to wysokiej jakości, wielofunkcyjny preparat do skutecznego czyszczenia łazienki. Doskonale usuwa zabrudzenia, osady z mydła, tłuste plamy, zacieki wodne, kamień i inne zanieczyszczenia z urządzeń sanitarnych – akrylowych i ceramicznych, armatury, tworzyw, glazury, terakoty oraz elementów ozdobnych. Specjalnie opracowana formuła zapewnia idealną czystość i świeżość, brak smug oraz pozostawia na umytej powierzchni przyjemny, orzeźwiający zapach, Aby kompleksowo zadbać o czystość łazienki zaleca się stosowanie pozostałych preparatów linii: Żelu do WC oraz Płynu do mycia łazienki.
Przeznaczenie:
Płyn do mycia kabin przeznaczony jest do mycia kabin prysznicowych, baterii, brodzików, odpływów, a także wykafelkowanych powierzchni wewnątrz kabiny prysznicowej. Nadaje się do stosowania zarówno w warunkach domowych, jak i przez firmy sprzątające.
Sposób użycia:
Tylko do użytku zewnętrznego.
Użycie preparatu: nanieść niewielką ilość preparatu na gąbkę i przetrzeć zabrudzoną powierzchnię do uzyskania pożądanego efektu. W razie potrzeby dodatkowo przemyć powierzchnię wilgotną ściereczką, a następnie wytrzeć do sucha. Alternatywnie natrysnąć preparat bezpośrednio na powierzchnię, odczekać 1-2 minuty, spłukać bieżącą wodą i wytrzeć do sucha. Zalecane jest regularne stosowanie. Przeciwskazania: Nie stosować przy nadwrażliwości na jakiekolwiek składniki wyrobu.
Warunki podczas użytkowania:
Przed użyciem zapoznać się z etykietą znajdującą się na opakowaniu. Chronić przed dziećmi. W przypadku dostania się do oczu płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe o ile nie są przyklejone do oka. Kontynuować płukanie. W przypadku podrażnień skóry umyć dużą ilością wody z mydłem. W razie połknięcia, niepożądanych reakcji alergicznych, zmian skórnych skonsultować się z lekarzem i pokazać mu opakowanie lub etykietę. Nie dopuścić do wyschnięcia preparatu na powierzchni. Nie nanosić na gorące powierzchnie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.